18 Ocak 2008 Cuma

Sarhos Nickler

Kim Démişki SarhoşLuk Kötü Şéy Oysa Bén Hérşéyimi Ayıkén Kaybéttim..
DUNYA BIR EFSANE HAYAT BIR DRAM YASAM BIR HUZUN SEVMEK BIR HATA…
Dumanımda o vardı, sigarayı bıraktım; kadehimde o vardı, içkiyi bıraktım;
rüyalarımda o vardı uyumayı bıraktım; baktım ki onsuz olmuyor, yaşamayı bıraktım!
Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:geçip giden zaman.
aldanma hayatın cılvelerıne hersey bahane ,görünüsüm serseri ama gönlüm sahane
sil at aklından yazıp cızdıgın eserı herkezden üstundür su gördügün serseri
Gittiğin gün kendin gibi herşeyimi alıp gittin.Sen gittin ben bittim.
Kader deyip çekip gittin.Sen suçlu değilsinde,kader mi suçlu ey zalim.
Her sokak köşesinde kavgamız,okulda kıravatımız,dostumuzda hatıramız,
düşmanımızda façamız,her meyhanede masamız,sevenlerimizde adımız silinmez.
Senin gözün hep yükseklerde benim ise sende.Sen marka dedin ben mutluluk,sen son model araba dedin ben sevgi dedim,
sen en büyük mutluluk para dedin ben ise sana kavuşmak dedim ve bırakıp gittin.
Tek başıma kalmış bir karanlıktayım bağırıyorum sesim çıkmıyor,arıyorum yolumu bulamıyorum;bir yanım uçurum ,
bir yanım ormanlık.Uçuruma gitsem ölecem,ormana gitsem kurt,çakalın kucağına düşecem çıkmazdayım.
HER NE KADAR SOSYETENİN MERMER TAŞLARINDA DANS ETMESİNİ BİLMESEKTE HER NE KADAR SON MODEL BMW İLE SOSYETE MEKANLARINI GEZMESEKTE
KALDIRIM TAŞLARINA OTURUP ESRAR ÇEKMESİNİ SEVDİKLERİMİZ UĞRUNA ADAM KESMESİNİ BİLENLERDENİZ
Ben bir insanı sevme cesaretini gösterdim sen ise bir insan olma cesaretini gösteremedin.
Eğer birgün bu aciz vücudum musalla taşına konunca suçu neydi diye sorarlarsa sen söyle meyhaneci tek suçu sevmekti de.
Öyle bir yar severim ki ilaha tapar gibi tapar anama bakar gibi bakarım
ama dudağında ruj arkasında puşt görürsem anam avradım olsun benzin döker yakarım…
KiMSe WaZGeÇiLMeZ DeĞiLDiR.kIr kALbİmİ GöNLüN oLsUn.aL HeRŞeYi gÖzÜn dOysUN.
ŞiMDi bAşKa MaNiTaLaRLaYıM aL bUdA SaNa KaPaK oLsuN..!!!

0 yorum: