18 Ocak 2008 Cuma

Super Msn Sozleri

Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak...


SENİ BEN DEĞİL GÖZLERİM SEÇTİ ONLAR SEVDİ ONLAR BEĞENDİ SEN BENİM DEĞİL ONLARINSIN GİTTİYSEN BANA NE ONLAR AĞLASIn….


BIZ KIZLAR SOSYATE ÇOCUKLARIYLA EĞLENMESİNİ BILMESEKTE,KARTAL'IN BILE UÇMADIGI,SAHIN'IN BILE YUVA YAPMADIGI YERDE,SEYTAN'LA DANS ETMESINI BILIRIZ..!

öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün

Suskunluğun esiri olmaktansa,
haykırışlarımın efendisi ol.

Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı...

Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, o da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur


DUNYA DA HERSEY KENDINE BIR ES ARAR,TASIN KALBI YOKTUR AMA ONU DA YOSUN SARAR

,
Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce bu hayata, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak...

Aramızdaki mesafeler ne kadar uzun olursa olsun sonsuzluğa giden tüm yollara adını yazdım. Hangi yoldan geçersen geç seni sevdiğimi okuyacaksın

Sevmekmi? Hiç Tatmadım? Ya Gülmek? Çoktan Unuttum? YaşAmakmı? BoşVer! AşK Nemi? Büyük Bir Yalan! Mutsuzlukmu? IşTe O Benim Dünyam

KAÇ KADEH KIRILDI SARHOŞ GÖNLÜMDE BİR TÜRLÜ KENDİMİ AVUTAMADIM KAÇ GECE AĞLADIM BÖYLE GİZLİCE NE YAPTIMSA SENİ ^^UNUTAMADIM^^

0 yorum: